Re: Netscape i PODSUMOWANIE !!!

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 13:33:15 MET

Dariusz Kaminski wrote:

> Witam !
> Widze, ze za jeszcze ludzie potrafiacy innym naprawde pomoc !!! :)))
> Wielkie dzieki Jacku.

Kolega Cię nabrał, bo z tego co pamiętam to nawet mój starusięńki
Netscape 2.x pod Windows3.1 pokazywał gify aniomowane.

> Jednoczesnie uprzejmie informuje WSZYSTKICH dyskutantow tego watku, ze
> znudzilem sie juz ta zalosna dyskusja. Proponuje zakonczyc ten coraz
> bardziej wiejacy nuda i zlosliwoscia temat.

Złośliwości to było najwięcej od Ciebie:

---
No tak - wieeeelki wyklad o niczym + pare zlosliwych uwag...  Typowy
obraz
polskich grup dyskusyjnych. Nie musisz mi tlumaczyc szanowna kolezanko
czym
jest internet - dysponuje laczem stalym i wiem cos na ten temat !!!
:)))
---
> Serdecznie dziekuje za pomoc, za slowa krytyki, za (miejscami) brak kultury
> i dobrego smaku.
Zachowujesz się jak facet co wlazł do spożywczego i robi awanturę że mu
nie chcą sprzedać pięciu metrów blachy ocynkowanej. Co więcej - po
zwróceniu Ci uwagi obrażasz wszystkich dookoła, a potem masz pretensje
że inni są chamscy. Jakby to był sklep to by Cię zapakowali w
odpowiednie ubranko i odstawili do szpitala. Niedawno był taki jeden co
pozywał do sądu o to że mu jego nazwisko przetwarzają bezprawnie, teraz
znowu Ty z pretensjami że na polipie nikt Ci nie chce pomóc w sprawie
Netscape'a i gifów...
> Jesli fascynuje Was wzajemne obrzucanie sie blotem - robcie to beze mnie...
> :)))
Bez Ciebie to nie ma kogo obrzucać.
> DZIEKI !!!
Bi maj gest.