Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 13:12:37 MET

"Robert R. Wal" wrote:

> A to zdanie jest po prostu piękne! Mogę dodać do sygnaturkowca? :)

Chcesz jeszcze parę takich? Bo ja chyba zacznę kolekcjonować.
Odpowiedź podobnego palanta na prośbę o wycinanie cytatów:

---
ja mam 2mbps na adsl'u wiec mnie to wali centralnie
precz z modemami ! HEHE
---
I dalej na nieco bardziej sprecyzowaną prośbę:
---
zal to mi takich jak ty bo pewnie siedzisz biedaku na modemie 14400 i
cie
szlag trafia
---
Już na serio zaczyna mnie martwić zalew tego rodzaju dresiarzy-gówniarzy
pokroju D. Kamińskiego co to nie liczą się z nikim i z niczym bo "ja mam
stałe łącze to jestem q*wa pan". Co z tym robić? Mam niedobre przeczucia
że po upowszechnieniu się SDI w Polsce kiedy w dostępie do internetu nie
będzie limitowanego czasu i koty znudzą się szukaniem porno stron
przypuszczą atak na grupy dyskusyjne. Ja wam mówie: jeszcze zatęsknimy
za Ekspertem czy Kujaną Babą. Pierwsze objawy już widać.
--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl