Odp: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 16:30:49 MET

Użytkownik Zbigniew Cofala <cofala_at_bdm.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38917986.ACAE9651_at_bdm.com.pl...

> Już na serio zaczyna mnie martwić zalew tego rodzaju dresiarzy-gówniarzy
> pokroju D. Kamińskiego co to nie liczą się z nikim i z niczym bo "ja mam
> stałe łącze to jestem q*wa pan".

Wiesz - mysle, ze po prostu przesadzasz. Na szczescie nie jestem ani
gowniarzem, ani dresiarzem.
I co Szanowni Grupowicze ???? Ciekaw jestem, czy ktokolwiek z Was doczepi
sie do tego ignoranta Zbyszka i napisze cosik na temat NETYKIETY i
kultury... (???)
Ale mam propozycje, Zbyszku: zanim cos napiszesz - wpierw POMYSL, ok ?????

Pozdro
Darek