Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 00:02:19 MET

On 00.01.27 Dariusz Kaminski pressed the following keys:

> No tak - wieeeelki wyklad o niczym + pare zlosliwych uwag... Typowy obraz
> polskich grup dyskusyjnych.

Widzisz, dość łatwo jest zauważyć, kto rzeczywiście wie, co to Internet i
jakie są jego problemy, bez względu na wszystkie histeryczne oświadczenia
o przeciwnej treści prezentowane przez takie osoby. Jedną z cech
wyróżniających ludzi wiedzących co to Internet jest umiejętność czytania
krótkich opisów grup.

A całkiem niezłym wyznacznikiem braku wiedzy na temat Internetu jest
notoryczne mylenie pojęć Internet i WWW, oraz Internet i oprogramowanie
umożliwiające dostęp do niego w różnych systemach operacyjnych[1]

> Nie musisz mi tlumaczyc szanowna kolezanko czym
> jest internet - dysponuje laczem stalym i wiem cos na ten temat !!! :)))

A to zdanie jest po prostu piękne! Mogę dodać do sygnaturkowca? :)

Robert

[1] Internet to taka ikonka na pulpicie ;)

--
So lie to me like they do it in the factory, make me think that at
the end of the day Some Great Reward will be coming my way.