Re: Czego brakuje Ci w Sieci?

Autor: Lech Rychliński (lazyboy_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 18:47:08 MET

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> w artykule
news:8EC896B79muhligusedupl_at_155.158.102.5 pisze...
> micha_at_fidonet.org.pl (Przemyslaw Kwiatkowski) wrote in
> <_0Hj4.8926$Hi2.207346_at_news.tpnet.pl>:

[CUT]

> [...]
> freeware - dostajesz extra 1000 punktow. Za kazde sciagniecie -
> 5 punktow. Pomozesz komus - dostajesz 10 punktow. Wykroczysz przeciwko
> etykiecie sieciowej - 10 punktow ci znika z konta. Wlamales sie na
> czyjs serwer - minus 500. Masz zero - nie mozesz korzystac z sieci.
> Access denied.
>
> I tak samo w dostepie do uslug. Masz duzo punktow - mozesz korzystac z
> wielu i dobrych uslug. Masz malo - mozesz korzystac z niewielu i
> nienajlepszych.
>
> Czy chodzi mi o sieciowe pieniadze? Nie wiem, chyba nie. Ale moze to

IMHO to jednak bez sensu, tez wkurzaja mnie tacy co nic nie potrafia a
uwazaja sie za bogow, albo nie dajac nic od siebie biora od innych [o
kradziezach i tego typu juz nie wspomne] ale jednak to wszystko co napisales
powyzej to nie ma racji bytu. Idea globalnej sieci jest troche inna, no
przynajmniej mi sie tak wydaje. Co do brakow to podpisuje sie pod dobra
autoryzacja. Fakt ograniczenia anonimowosci przynajmniej troche odchamilby
internet.

pozdro :)

--
GED d- s+:+ a? C+++ UL P+ L++ W+++ N++ o+++ w+ PS+ PGP-- tv b- G e+ h! r+