Re: S造szalem, ze 155Mbit w TPSA to prowokacja.

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Thu 27 Jan 2000 - 16:23:55 MET

> informacje, a
> co
>
> Nie nie uwazam tak, ale mam takie wiadomosci powiedzmy z dobrze
> poinformowanego zr鏚la

W takim razie zdradz to dobrze poinformowane zrodlo, bo chyba nie jest to tpsa.

> Mydla oczy zwiekszeniem przepustowosci lacza , a robia co innego.
> Dlaczego?? Tego nie wiem.
> Duzo rzeczy kt鏎e sie dzieja w naszym pieknym kraju jest bez sensu :((

Ale tpsa jest spolka notowana na gieldzie, a tam takie numery nie przechodza,
wszystko musi byc jawne (no prawie wszystko, ale to co nas interesuje
najbardziej
musi byc jawne).

> Tez tak to widze.
> Ale kto pyta nie bladzi, szukalem informacji gdzie indziej i chyba
> najprawdopodobnie 155Mbit
> bedzie, poniewaz czesc polpakowc闚 ma sie przeniesc na ATM

Oczywiscie, ze 155 bedzie ale mozemy zapomniec o tym, ze cala przepustowosc
bedzie tylko na internet. Wydaje mi sie, ze wiekszosc to bedzie pvc.
A Ty znow wyskakujesz z jakims ATM... Czy ty nie widzisz, ze obecny szkielet
jest
zapchany i w wieeeelu miejscach nie ma mozliwosci wykupienia lacza szybszego
niz 2Mbit/s (do routera brzegowego)? A poza tym sprawdz najpierw jakie tpsa ma
ceny na ATM i dopiero pozniej cos napisz.

  opo