Re: Słyszalem, ze 155Mbit w TPSA to prowokacja.

Autor: GrOniU (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 23:21:54 MET

<opo_at_friko6.onet.pl> wrote in message
[cut]
> Alez oczywiscie, ze HIS bedzie podlaczony do Polpaku, nie o to mi
chodzilo.
> Nie ma w Polsce fabryki numerkow IP i zeby je dostac trzeba zwrocic sie do
> organizacji, ktora zarzadza tym odgornie, czyli Ripe. Wydaje mi sie, ze
TPSA nie

> bedzie miala wiekszych problemow z otrzymaniem dodatkowych adresow na
> HIS, ba jestem tego pewien. A poza tym juz wielokrotnie pisalem, ze HIS to
> wcale nie jest taka rewelacja i nie wiem czemu mialby byc "dla wybranych".
[cut]

> Stary, po raz drugi wysylasz na publiczna liste niepotwierdzone
informacje, a
> to tylko wprowadza niepotrzebne zamieszanie. Czy ty uwazasz, ze wszystko
co
> mowi "ta tepsa" jest falszem?

Nie nie uwazam tak, ale mam takie wiadomosci powiedzmy z dobrze
poinformowanego zródla

>Bez przesady, a poza tym TPSA nie zalezy na opinii
> swoich klientow, bo i tak ma 95% rynku i jest monopolista (powiedzmy).
> Tak, wiec po co maja mydlic ludziom oczy, ze cos niby zmieniaja i pozniej
> szarpac
> sie z nastepnymi klamstwami, to bez sensu.

Mydla oczy zwiekszeniem przepustowosci lacza , a robia co innego.
Dlaczego?? Tego nie wiem.
Duzo rzeczy które sie dzieja w naszym pieknym kraju jest bez sensu :((

>A tak zupelnie przy okazji to co wg
> Ciebie ma stawianie szybszego lacza do US od "reorganizacji" numerkow IP??
> Po raz drugi: co ma piernik do wiatraka? ;-)
Tez tak to widze.
Ale kto pyta nie bladzi, szukalem informacji gdzie indziej i chyba
najprawdopodobnie 155Mbit
bedzie, poniewaz czesc polpakowców ma sie przeniesc na ATM

Pozdrowienia
GrOniU