Odp: Czego brakuje Ci w Sieci?

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_wiaraa.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 16:26:18 MET

> Czego brakuje Ci w Internecie?

to z tym prawem jazdy chyba fajne.. bylo zdajsie opisane jako pomysl jednego
z twoorcoow weba w MI (ale sie moge mylic), aczkolwiek nie dokonca jestem
zwolennikiem...
generalnie mnie irytuje nieprofesjonalne podejscie do e-marketingu i
wszelkiego rodzaju spamy, posty of topic, pytania o rzeczy do znalezienia
samemu. nie twierdze ze ludzi ktoorzy szukaja pomocy nalezy z miejsca wyciac
ale moze .. hmm sam nie wiem.. *internetowe przedszkola* powinno sie
prowadzic.. gdzie by ludzie sie uczyli jak sie zachowywac zeby innym nie
robic zle... przedszkola nawet dla doroslych heh moze wydzielone miejsca
gdzie by sie mozna bylo wyszalec nie przeszkadzajac innym a jednoczesnie
zdobywac jakies doswiadczenia.. bo ile razy grupa czy srodowisko czy
poszczegoolne jednostki moga tak samo reagowac na wciaz takie same (tylko w
wykonaniu coraz innych osoob) zachowania, ile razy mozna wyslac debiana w
paczkach albo pisac ze to off topic albo pisac RTFM, dziennikarzom: zeby
sie zajeli tematem na ktoorym sie znaja lub podobnie.
Tak czy siak problem trudny jest bo przeciez nie taka IMHO jest filozofia
internetu by ograniczac do niego dostep.

a tak BTW to mysle ze jak napiszesz referat to sie podzielisz z siecia jego
trescia skoro siec ci pomoze co?

--
Piotr 'VaGla' Waglowski