Re: S造szalem, ze 155Mbit w TPSA to prowokacja.

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Wed 26 Jan 2000 - 15:52:33 MET

> Z tego co wiem HIS(SDI) ma byc w warstwie POLPAK-T tak wiec Telegobe lub
> ktosinny nie wchodzi w rachube wiec chyba chlopaki i dziewczyny z TPSA maja
> problem albo HIS bedzie dla wybranych ??

Alez oczywiscie, ze HIS bedzie podlaczony do Polpaku, nie o to mi chodzilo.
Nie ma w Polsce fabryki numerkow IP i zeby je dostac trzeba zwrocic sie do
organizacji, ktora zarzadza tym odgornie, czyli Ripe. Wydaje mi sie, ze TPSA nie

bedzie miala wiekszych problemow z otrzymaniem dodatkowych adresow na
HIS, ba jestem tego pewien. A poza tym juz wielokrotnie pisalem, ze HIS to
wcale nie jest taka rewelacja i nie wiem czemu mialby byc "dla wybranych".

> Ja slyszalem, ze 155Mbit/sec do USA to bajka, aby ludzie nie rzucali miesem
> za mocno na reorganizacje IP w POLPAK-u, i tego sie chce dowiedziec

Stary, po raz drugi wysylasz na publiczna liste niepotwierdzone informacje, a
to tylko wprowadza niepotrzebne zamieszanie. Czy ty uwazasz, ze wszystko co
mowi "ta tepsa" jest falszem? Bez przesady, a poza tym TPSA nie zalezy na opinii

swoich klientow, bo i tak ma 95% rynku i jest monopolista (powiedzmy).
Tak, wiec po co maja mydlic ludziom oczy, ze cos niby zmieniaja i pozniej
szarpac
sie z nastepnymi klamstwami, to bez sensu. A tak zupelnie przy okazji to co wg
Ciebie ma stawianie szybszego lacza do US od "reorganizacji" numerkow IP??
Po raz drugi: co ma piernik do wiatraka? ;-)

  opo