Re: TPSA>SDI?

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 19:46:40 MET

Jacek Paslawski <blckrako_at_friko3.onet.pl> wrote in message

> do
> $/m-c.
>
> Mam nadzieje ze AOL ma jakis sposob zeby ominac TePse z okablowaniem,
> jak na razie to oni maja monopol na lacza i chcac nie chcac, musisz
> skorzystac z ich okablowania.

Niezupełnie prawda z tym "monopolem na łącza" 1) są dostępne dobre łącza
zagraniczne, niezależne od TPSA 2) można uruchomić radiolinię 3) można - z
trudem, ale jest to możliwe - ułożyć i legalnie używać własny kabelek.

> Dobrze szukajac to i teraz znajdziesz dostawce za nie duzo wieksze
> pieniadze, za stale zlacze, najwiekszym kosztem jest uczymanie lini
> tj. abonament +15 zl. za kazdy kilometr zlacza, a jakos tak sie

Ano. Bardzo wątpię, żeby AOL miał być "zbawcą polskiego Internetu". Znani są
w USA z kiepskiej jakości, więc dlaczego w Polsce mieliby się bardziej
starać ? Jeżeli komuś zależy na dobrym łączu, niech nie czeka na AOL, tylko
TERAZ szuka sobie ISP.

Pozdr.

B.