Re: TPSA>SDI?

Autor: Jacek Paslawski (blckrako_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 10:29:28 MET

Krzysztof Maj <kmaj_at_smok.krakus.top.pl> napisał(a) taki tekst:
> W poniedz. 24-01-2000 15:28 Axel D. napisał:

> Ja prawdę mówiąc to większą nadzieję niż w SDI to pokładam w tym, że
do
> Polski w koncu wejdzie AOL i da mi stały dostęp do I-netu za 20
$/m-c.

Mam nadzieje ze AOL ma jakis sposob zeby ominac TePse z okablowaniem,
jak na razie to oni maja monopol na lacza i chcac nie chcac, musisz
skorzystac z ich okablowania.
Dobrze szukajac to i teraz znajdziesz dostawce za nie duzo wieksze
pieniadze, za stale zlacze, najwiekszym kosztem jest uczymanie lini
tj. abonament +15 zl. za kazdy kilometr zlacza, a jakos tak sie
dziwnie sklada, za TePsa nawet jak by miala 1 kilometr, to tak
pomierza, ze wyjdzie z 10 :).

--
Jacek Pasławski
TUiR "Warta" S.A Oddział Kraków