Re: TPSA>SDI?

Autor: Robert Redziak (rekin_at_flateric.lodz.tpnet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 07:45:29 MET

On Tue, 25 Jan 2000 21:43:26 GMT, Krzysztof Maj
<kmaj_at_smok.krakus.top.pl> wrote:

>Ja prawdę mówiąc to większą nadzieję niż w SDI to pokładam w tym, że do
>Polski w koncu wejdzie AOL i da mi stały dostęp do I-netu za 20 $/m-c.

 Ze swoim intranetem dla idiotów? Dziękuję, postoję.

 Pozdrawiam.

robert ,,rekin'' rędziak        rekin_at_supersonic.plukwa.net
bofh wannabe     my personal opinions    powered by openbsd
       nie ważne jak spadasz, ważne jak lądujesz...
                             -- cytat z filmu ,,nienawiść''