Re: Słyszalem, ze 155Mbit w TPSA to prowokacja.

Autor: GrOniU (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 22:05:43 MET

<opo_at_friko6.onet.pl> wrote in message
> A co ma piernik do wiatraka?
> Przeciez numerki przydziela jedna organizacja (ripe), a lacze bedzie do
> jakiegos isp
> (teleglobe?).
[just-a-cut]
Z tego co wiem HIS(SDI) ma byc w warstwie POLPAK-T tak wiec Telegobe lub
ktosinny nie wchodzi w rachube wiec chyba chlopaki i dziewczyny z TPSA maja
problem albo HIS bedzie dla wybranych ??

> Swoja droga czego to ludzie nie wymysla zeby sobie wyjasnic "po co oni
stawiaja
> taaaaakie szybkie lacze do US". ;-)))

Ja slyszalem, ze 155Mbit/sec do USA to bajka, aby ludzie nie rzucali miesem
za mocno na reorganizacje IP w POLPAK-u, i tego sie chce dowiedziec

GrOniU