Re: I po zabawie (Bylo: Re: Minister lacznosci oszalal?)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 11:26:02 MET

Dnia 26 Jan 00 o godz. 17:08, Marek Trenkler napisal(a):

> Tyle tylko, moi szanowni pogromcy, że daliście się nabrać jak dzieci i
> powinniście się teraz mocno ze wstydu zarumienić.
[...]
> _Przepraszam_wszystkich_, którzy mogą mieć mi za złe, że tak pysznie
> zabawiłem się ich kosztem.
[...]
> to efektem mojej wrednej podpuchy będzie coś więcej, niż tylko jeszcze
> jeden dziennikarski eksperyment i ileś-tam bajtów wysłanych na
> pl.internet.polip.

To ma nawet swoja nazwe. Popelniles zatem klasycznego trolla, czyli wyslales
post zawierajacy tresci nie wyrazajace twoich pogladow, wylacznie w celu
sprowokowania innych uczestnikow grupy.
Nie musze chyba dodawac, ze takie zachowanie uwazam za wysoce naganne (w
zasadzie to IMHO w netykiecie powinno sie znalezc cos o potepianiu
trollowania...)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl