Re: I po zabawie (Bylo: Re: Minister lacznosci oszalal?)

Autor: Radoslaw P. (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 17:02:48 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2000 05:03:44 +0100, w artykule
<86j76b$39l$1_at_druid.ceti.com.pl>, "Marek Trenkler" <matren_at_provider.pl>
napisał(a):

://_Przepraszam_wszystkich_, którzy mogą mieć mi za złe, że tak pysznie
://zabawiłem się ich kosztem.

To swietnie. A ile Twoje listy wniosly ciekawego do dyskusji...

://Ale też namawiam do odrobiny refleksji. Po pierwsze nad tym, jak
://traktuje się w polskim Usenecie kogoś, kto ośmieli się mieć inne zdanie
://niż "zdrowa większość".

Wydaje mi sie, ze nie ma co narzekac na potraktowanie. Zwlaszcza przy Twoich
argumentach. :)))

>Po drugie nad tym, ile wolności jest tak
://naprawdę w rzekomych zwolennikach wolności, gotowych skazać kogoś na
://banicję tylko za to, że myśli inaczej niż oni.

Czytaj: kogos, kto chce ograniczyc wolnosc?

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw)
F1: http://f1.to.jest.to