Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 01:35:14 MET

Dnia Sat, 22 Jan 2000 01:28:54 +0100, Artur Sokolowski zeznaje:

>To spora ciekawostka mnie ominela... Czyzby zaszedl byl precedens
>uznania logu z serwera za material dowodowy w sadzie?
>Pytam przez ciekawosc bowiem jestesmy w takim razie o krok od uznania za
>material dowodowy innych rzeczy...
        Wcale z tego nie wynika, że logi mają być uznawane za dowód,
aczkolwiek są śladem pomagającym tak zwanym organom ścigania na namierzenie
sprawcy. Podem wpada brygada antyterrorystyczna, obezwładnia Ziutka lat 14,
w czasie gdy ten właśnie robił upload gołych panienek z organami płciowymi,
(a nie ścigania) w trakcie odbywania czynności seksualnych (a nie śledczych).
ZTCP, gołe panienki na jego dysku twardym już mogą być uznane za materiał
dowodowy. Zresztą był precedens, sprawa pedofila "Majora", skazali go między
innymi na podstawie zapisków z jego bazy danych.

bart

--
"the three great virtues of a programmer: laziness, impatience, and hubris."
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl