Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 19:31:55 MET

Wojtek Sylwestrzak napisał(a):

> Sławomir Białek wrote:
> >
> [...]
>
> Troche off-topic, ale wydaje mi sie, ze to jest powszechnie wiadome,
> ze w Polsce stanowisko ministerialne nie musi sie laczyc z kompetencja,

Ba, nawet nie powinno, zgodnie z wielowiekową tradycją.

> przeciez stanowiska obsadzane sa wg klucza partyjnego, fachowosc jest
> tu kryterium drugorzednym (a w wielu przypadkach wogole nie jest
> zadnym kryterium).

Fachowość we włazidupstwie i zdobywaniu wpływowych kolesiów jest jak
najbardziej istotna.

> Nie dziwmy sie potem, ze mamy jakies koncesje na uslugi internetowe.

W ogóle należy sobie tę część mózgu, która odpowiada za zdiwienie
amputować. Życie będzie przyjemniejsze.

--
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68