Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: tek (tek_at_xox.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 04:05:59 MET

on Sat, 22 Jan 2000 09:35:12 +0100, Wojtek Sylwestrzak
<W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote:

>Troche off-topic, ale wydaje mi sie, ze to jest powszechnie wiadome,
>ze w Polsce stanowisko ministerialne nie musi sie laczyc z kompetencja,
>przeciez stanowiska obsadzane sa wg klucza partyjnego, fachowosc jest
>tu kryterium drugorzednym (a w wielu przypadkach wogole nie jest
>zadnym kryterium).
>
>Nie dziwmy sie potem, ze mamy jakies koncesje na uslugi internetowe.

rowniez off topic chcialem dodac, ze szef rady radiofonii i telewizji
nie odroznil by fal krotkich od dlugich nawet gdyby kopnely go w
siedzenie.

okreslenie 'kompetentni urzednicy' jest wewnetrznie sprzeczne.

--
tek.
co komu do tego skoro i tak mniejsza o to?