Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 09:35:12 MET

Sławomir Białek wrote:

[...]
> może jak już taki Minister jest to przynajmniej powinno się nagłośnić
> sprawę, że urząd sprawuje osoba niekompetenta?

Troche off-topic, ale wydaje mi sie, ze to jest powszechnie wiadome,
ze w Polsce stanowisko ministerialne nie musi sie laczyc z kompetencja,
przeciez stanowiska obsadzane sa wg klucza partyjnego, fachowosc jest
tu kryterium drugorzednym (a w wielu przypadkach wogole nie jest
zadnym kryterium).

Nie dziwmy sie potem, ze mamy jakies koncesje na uslugi internetowe.

--w