Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 05:18:22 MET

Użytkownik Sławomir Białek <civic_at_patek.bildex.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn88hskh.m5q.civic_at_patek.bildex.net.pl...

> a mnie kiedyś oszukali w sklepie, wprowadzamy koncesje na otwarcie
sklepu?
> właściwie by trzeba na wszystko...

Tylko że w sprawach oszustw sklepowych może skutecznie interweniować PIH
lub Federacja Konsumentów, a w sprawach oszustw internetowych - kto?

> chyba nie sądzisz, że w tym kraju koncesje służą temu o czym piszesz?
> jeśli tak, to obudź się, od ilu lat tu żyjesz?

Przeczytaj najpierw uważnie, co wcześniej napisałem, a potem dyskutuj.
Bo:

> no i masz zupełną rację, ale wziąłeś się za obronę koncesji,
> które nie słuzą temu! nie dostrzegasz tego?

Nie! Ja nie bronię jakichś istniejących koncesji, bo one faktycznie
niczego nie dają. Opowiadam się za stworzeniem systemu koncesyjnego,
który chroniłby prawa klienta/użytkownika. Rozwinięty system obrony praw
konsumenta to nie jest mój wynalazek.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler