Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 00:58:10 MET

On Fri, 21 Jan 2000 22:46:51 +0100, Marek Trenkler <matren_at_provider.pl> wrote:
>niejednej firmie. Malo tego - mialem juz do czynienia z
>providerem-oszustem i wlasnie brak odpowiednio restrykcyjnych przepisow
>sprawil, ze firma, ktora kiedys oszukala mnie i innych klientow,
>prosperuje dzis sobie w najlepsze. Nie bylo sie komu poskarzyc, mozna
>bylo co najwyzej isc do sadu - z wiadomym skutkiem.

a mnie kiedyś oszukali w sklepie, wprowadzamy koncesje na otwarcie sklepu?
właściwie by trzeba na wszystko...

chyba nie sądzisz, że w tym kraju koncesje służą temu o czym piszesz?
jeśli tak, to obudź się, od ilu lat tu żyjesz?
jeśli nie to po co tym to motywujesz...

owszem są kraje gdzie jakieś pozwolenia/koncesje na niektóre usługi
służą właśnie zapewnieniu odpowiedniej jakości i:
a) jest ta rzetelność jakoś sprawdzana
b) nie służy to innym celom - zebraniu kasy, hamowaniu rozwoju/konkurencji

to co się dzieje u nas nie spełnia ani a. ani b. więc nie brońmy
tego tylko walczmy z tym...

>uczciwoscia uslugodawcow. Napisalem juz wczesniej: nie chodzi mi o to,
>by biurokratycznie utrudniac ludziom otwieranie firm internetowych. Przy
Tobie nie chodzi, ale przypomnę - wątek dotyczy działań MŁ i wychodzi na to,
że im o to chodzi albo o coś równie bezsensownego.
>odrobinie pomyslunku naprawde mozna by to zorganizowac w ten sposob, ze
>koncesje dostaje od reki kazdy chetny, ale zobowiazuje sie w niej do
>pewnych rzeczy, o ktorych tez juz pisalem, oraz przyjmuje do
>wiadomosci, ze w razie niewypelnienia tych zobowiazan, koncesje utraci.
>Ponadto kazdy klient danego ISP'a powinien wiedziec, do kogo moze sie
no i masz zupełną rację, ale wziąłeś się za obronę koncesji,
które nie słuzą temu! nie dostrzegasz tego?

--c