Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 05:12:15 MET

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7roh8s0thl0vn0663ppsqg7fbjpvcad8a0_at_4ax.com...

> No proszę, to ciekawa propozycja! Koniecznie powinna być możliwość
> poskarżenia się, jakiś Srebrny Telefon Zaufania Ministerstwa
Łączności! Na
> razie jednak musi wystarczyć Ci sąd + pl.pręgierz.

Na razie. Mam nadzieję, że to się zmieni.

> A do kogo się zwrócisz, jak się film nie podoba w kinie? Albo zupa
była za
> słona?

Jeżeli nie dostrzegasz różnicy między jakością płatnej usługi a walorami
dzieła sztuki lub smakiem zupy, to dyskusja jest bezprzedmiotowa.

> Sorry za ogólną zgryźliwość. Nic mnie nie mogło powstrzymać.

Rozumiem. Każdy miewa słabsze dni.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler