Re: prosze o porade

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 00:46:20 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 19 Jan 2000 23:36:21 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <meda_at_poczta.onet.pl> i powiedziała:

>jestem początkujący potrzebuje kilka odwiedzi na pytania
>- jak szybko można połączyć się z grupa

Wybierasz najszybszy serwer na którym masz prawo czytania i wysyłania
postów. Jeśli łączysz się via TPSA to masz do wyboru (AFAIK) news.tpsa.pl,
news.chip.pl, news.icm.edu.pl, news.onet.pl.

>-jak uczestniczyć w rozmowie

Po prostu jeśli uważasz, że masz coś do powiedzenia odpisujesz. Warto się
zapoznać z netykietą czyli np. przeczytać
http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html

>-jak śledzić tok rozmów

Umożliwia to dobry czytnik wątkujący posty. Istnieje też możliwość czytania
przez bramki mailowe ale to IMHO jest niewygodne.

>- co musze ustawić w swoim komputerze

Jak widać połączyłeś się więc chyba masz wszystko w porządku.

>-jakie SA zasady w grupie

Zasady są opisane w netykiecie. Warto też przeczytać opisy grup znajdujące
się pod adresem http://www.usenet.pl/opisy/

>pytam całkiem poważnie i przosze o poradę

Skróć sygnaturkę.

        eloy

--
| _ __. _.|_| |_| Krzysztof "eloy" Krzyżaniak         <eloy_at_pawnhearts.eu.org>
|(_) /_(_]  |   | Oficjalna strona kabaretu Loża 44   http://loza44.topnet.pl/
 Zdecydowanie, kochany, najlepszy byłeś w kankanie, siły na ciebie nie było...