Re: 155 Mbit na ?wiat w TPSA...:-)

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 22:05:46 MET

J.F. <jfox_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Jak sie okazuje sluszne. Ciekaw jestem co tu jest skutkiem a co
> przyczyna,
> ale lacze TPSA podobno upgraduje, pinga zablokowala w piatek
> podobno z powodu atakow - pozostawiajac lacze podobno sprawne,
> a z Niemiec tpnet jest dzis kompletnie niedostepny - to znaczy moze
> raz na kwadrans kilka pakietow przechodzi ...

W drugą stronę to działa niestety tak samo - w ciągu dnia na świat łącze
akurat było takie żeby działał DNS, ale o ściągnięciu czegoś nie było
raczej mowy. Nawet teraz większość ruchu z/do świata mamy puszczone przez
Cyfronet bo inaczej nie idzie. Trzeba się przyzwyczaić, w końcu tak ma
być oficjalnie do 31-go - odkurzyć ftpmail, batchftp, newsy ściągać o
3 nad ranem przez UUCP itp. :)

Żeby w mojej wypowiedzi nie dominował jednak pesymizm, chcę zauważyć
że po pierwsze zostaliśmy o mogących wystąpić problemach uprzedzeni
(z wyprzedzeniem!) i podano ich oficjalną przyczynę, którą jest lepsze
(nie! *jeszcze* lepsze, bo przecież nie jest złe) świadczenie usług.
Każda z tych dwóch rzeczy osobno stanowi nową jakość w przypadku TPSA,
a już obydwie zakrawają na płaszczenie się przed klientami płacącymi
śmieszne pieniądze...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/