providerzy Internetu

Autor: Artur Sokolowski (artur_at_jasien.net)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 22:18:19 MET

> hm? w obrębie warszawy pvc jest za darmo. :)
>
> a że routing przez ebone kosztuje... wcale się nie dziwię. :)

Ja tez, ale co z tego skoro problemem jest przez caly czas przeskoczenie
lacz do klienta. Dzisiaj dostalem telefon, z ktorego wyniklo, ze:
a) tpsa kabli nie da bo "nie ma mozliwosci technicznych" (kurka, jak to
slysze to mi sie noz w kieszeni otwiera, bo proponowalismy im, ze
ulozymy nasz wlasny kabel, naszym kosztem i damy im w prezencie. Na co
uslyszalem odpowiedz, "nie mozemy").
b) radio dla jednego klienta odpada, bo za drogo - i sie nie dziwie.
Faktycznie za drogo.

No ale z drugiej strony jakbysmy okablowali cale osiedle i podlaczyli
wszystkich chetnych to oni by zarabiali 15% tego co sadza, ze beda
zarabiac na HiS...
Sam juz nie wiem czy sie smiac czy plakac.

Pozdrowienia
Artur