Re: 155 Mbit na świat w TPSA...:-)

Autor: J.F. (jfox_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 21:19:42 MET

"Paweł Krawczyk" wrote:

> Ani nie programowy krytycyzm, ani uprzedzenie, tylko lata praktyki
> i wczesniejsze traumatyczne doswiadczenia.

Jak sie okazuje sluszne. Ciekaw jestem co tu jest skutkiem a co
przyczyna,
ale lacze TPSA podobno upgraduje, pinga zablokowala w piatek
podobno z powodu atakow - pozostawiajac lacze podobno sprawne,
a z Niemiec tpnet jest dzis kompletnie niedostepny - to znaczy moze
raz na kwadrans kilka pakietow przechodzi ...

J.