Re: Zarejestruj swoją drukarkę!

Autor: _Artur _Makowski (amakowsk_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 21:07:43 MET

To jest wieloczęœciowa wiadomoœć w formacie MIME.
--------------E1C4A4F9ED258531F31A1476

Krzysztof Pułapa napisał(a):

> A jaki masz port na płycie ? ECP , SCP, Normal ??
> Pokombinuj trochę, spróbuj też wymienić kabel na
> Bitronix. Nie poddawaj sie tak bez walki.

Plyta ma bogate mozliwosci konfiguracyjne (jedna jedyna zworka do
wymiany BIOS-u).

Oto mozliwosci konfiguracyjne portu:

Parallel port:
- Disabled
- Enabled
- Auto

Mode:
- Output only
- Bi-directional
- EPP
- ECP

Testowalem wszystkie mozliwe ustawienia - i nic ...

Co ciekawe uruchamialem program MSD (DOS) i oto jego wskazania
- Enabled:
On line: Paper Out: I/O Error: Time Out: Busy: ACK:
Yes Yes No No No No

- Auto:
On line: Paper Out: I/O Error: Time Out: Busy: ACK:
No No No No No No

Niestety nie wiem nic o kablu Bitronix - coz to takiego ?

Pozdrowienia
--------------E1C4A4F9ED258531F31A1476

begin:vcard
n:Makowski;Artur
tel;home:(071)-7839559
x-mozilla-html:FALSE
url:http:\\friko7.onet.pl/wr/amakowsk/
adr:;;;Wroclaw;Dolnoslaskie;;
version:2.1
email;internet:amakowsk_at_priv7.onet.pl
fn:Artur Makowski
end:vcard

--------------E1C4A4F9ED258531F31A1476--