Re: ISO po raz kolejny

Autor: Joshua (joshua_at_faq.net.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 14:25:04 MET

Marek Moskal wrote :

>"Używam tego, co dla mnie najlepsze" :)))

Dokladnie :)))))
Ja tez sobie bardzo chwale Xnews :)

>XNews jest oparty (ideologicznie, nie programistycznie) na
>NewsXpressie.
>NX powstał dawno temu jako próba zrobienia sensownego (obsługiwanego z
>klawiatury)

i to wlasnie sobie najbardziej cenie w Xnews :)

[cut]

>Jednym słowem: NewsXpress ~= XNews 0.01 beta

No i poznalem kawalek historii Xnews :)
A z newsXpress bylo tak, ze najpierw znalazlem Xnews, przyzwyczailem
sie do niego i dopiero pozniej NewsXpress - juz nie chcialo mi sie
przesiadac.
Pozdrowka

--
Jakub "Joshua" Synoradzki