Re: ISO po raz kolejny - chwilkę, NN tego nie umie!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 21:38:45 MET

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> w artykule news:8EBB8BA2Emoskit_at_207.14.113.10 pisze...

> Jest to MBSZ wystarczające, ale...

Moim zdaniem NIE JEST wystarczające.

> Prawdziwa obsługa wyglądałaby jednak w ten sposób jak napisałem o NN -
> definiowanie fontów dla każdego z charsetów i automatyczny dobór fontu
> przez czytnik na podstawie pola "charset".

U mnie Netscape tego nie robił - nie umiał się przestawić z ISO na CP czy UTF.
Wniosek: do wyrzucenia. (testowałem go pod Linuxem RH6)

Prawdziwa obsługa wygląda tak jak w MS Outlook Expressie 5.