Re: ISO po raz kolejny

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 14:12:48 MET

Joshua napisal(a) dnia [14 Jan 2000]:

>:)))))))))))))
>Widze ze tez uzywasz :)

"Używam tego, co dla mnie najlepsze" :)))

>tyle ze ja nie przepadam za NN, forte agenta nie trawie wiec pozostal mi
>Xnews.

Hmmm, spróbuję napisać do Luu Trana co myśli o implementowaniu tego...

>No i ewentualnie NewsXpress - ale tym sie nie bawilem zbyt dlugo i nie
>znam jego mozliwosci.

XNews jest oparty (ideologicznie, nie programistycznie) na NewsXpressie.
NX powstał dawno temu jako próba zrobienia sensownego (obsługiwanego z
klawiatury) czytnika news, jednak autor "zaginął" nie udostępniając
źródeł. Luu Tran postanowił kontynuować NX i od podstaw napisał XNews,
wzorując się na interfejsie i możliwościach NewsXpressa.
Jednym słowem: NewsXpress ~= XNews 0.01 beta

--
					(moskit_at_irc.pl)