Re: portale, internet itp

Autor: marek (mark_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 13:45:25 MET

> W Poznaniu? Kablówki podpisały umowę o wspólnych usługach internetowych a
> HiS-a podobno można dostać od ręki. Portali nie używałem i na dobrą sprawę
> nie wiem co to.
BUahahahahah, auuahahahhahahaaha.hehehehe HIs od reki hieheiheiehie
czekam pol roku na jakies wiesci a ty mi tu wyskakujesz ze jest od reki
gdzie ty zyjesz czlowieku? to ja jestem w Poznaniu i chyba widze co tu sie
dzieje.
Kablowki powiadasz? tak jest jedna ktora podlacza net ale nie w mojej
dzielnicy, a w najwiekszym blokowisku w Poznaniu gdzie mieszkam
jakos nikt nie podlacza!
No tak, nie wiesz nawet co to portal i ty mi sie tu wypowiadasz o internecie
w Poznaniu...

Marek