Re: portale, internet itp

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 13:59:48 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 12 Jan 2000 12:45:25 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <mark_at_friko.onet.pl> i powiedziała:

>BUahahahahah, auuahahahhahahaaha.hehehehe HIs od reki hieheiheiehie
>czekam pol roku na jakies wiesci a ty mi tu wyskakujesz ze jest od reki
>gdzie ty zyjesz czlowieku? to ja jestem w Poznaniu i chyba widze co tu sie
>dzieje.

Dowiadywałem się jaka jest możliwość zainstalowania HiSa dla firmy w której
pracuje. W infolinii powiedzieli mi, że praktycznie od ręki.

>Kablowki powiadasz? tak jest jedna ktora podlacza net ale nie w mojej
>dzielnicy, a w najwiekszym blokowisku w Poznaniu gdzie mieszkam
>jakos nikt nie podlacza!

ICP Net (www.icpnet.pl) jest porozumieniem sieci kablowych. W styczniu
rozpoczęły się testy na Ratajach.

>No tak, nie wiesz nawet co to portal i ty mi sie tu wypowiadasz o internecie
>w Poznaniu...

No to może wyjaśnisz mi co to portal?

        eloy

--
| _ __. _.|_| |_| Krzysztof "eloy" Krzyżaniak         <eloy_at_pawnhearts.eu.org>
|(_) /_(_]  |   | Oficjalna strona kabaretu Loża 44   http://loza44.topnet.pl/
                Imieniny dzisiaj obchodzą: Hipoteka i Demokracy