Re: portale, internet itp

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 10:06:23 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 12 Jan 2000 00:28:39 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <mark_at_friko.onet.pl> i powiedziała:

>Od nowego roku miala byc wielka rewolucja w polskim internecie, nowe
>portale, atrakcyjny dostep do internetu itp
>Gdzie to wszystko jest?? wlasnie zaczal sie 12 dzien roku i jak na razie
>nic!
>Hisa nie ma, kablowki nie podlaczaja netu, portale:
>http://www.interia.pl/ nic nie ma poza kontami @
>www.tpi.pl nawet nie moge wejsc, wczesniej byly tam tylko oferty pracy
>http://www.internetia.pl/ g**** jest na tej stronie
>i gdzie te rewolucje pytam sie??

W Poznaniu? Kablówki podpisały umowę o wspólnych usługach internetowych a
HiS-a podobno można dostać od ręki. Portali nie używałem i na dobrą sprawę
nie wiem co to.

        eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |           "Czy hrabina czy kucharka,
  <eloy_at_pawnhearts.eu.org>  |            Byle była w kroku szparka."