Re: Wszystko dziala ?

Autor: Krzysztof Grzybowski (kgrzy_at_supermedia.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 02:59:56 MET

Użytkownik jotes <jotes_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:858f44$lm6$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam !
>
> Nie moge wejsc na zadna strone WWW, inne newsy niz icm.edu...
> Z komunikatow wynika ze NASK i TPSA cos modernizuja,
> ale zeby az tak ? I to od chyba juz 2 godzin.
> Jak u was ?
>
> Pozdrowienia

> Józek
Fatalnie, ja tez mialem tylko icm gdies do 1.30. Teraz jest 03.00 i nadal ni
e widac polowy witryn polskich, o zagranicy nie wspomne. A moze by tak infor
mowac, uprzedzac? Np. NASK i TPSA swoich klientow, a ci (ISP) swoich
Krzysztof