Re: Wszystko dziala ?

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 03:46:58 MET

Krzysztof Grzybowski <kgrzy_at_supermedia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:858q6a$cum$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Fatalnie, ja tez mialem tylko icm gdies do 1.30. Teraz jest 03.00 i
nadal ni
> e widac polowy witryn polskich, o zagranicy nie wspomne.

Zgadza sie, tez to obserwuje... :-(

> A moze by tak infor
> mowac, uprzedzac? Np. NASK i TPSA swoich klientow, a ci (ISP) swoich

Moj ISP mnie uprzedzil. Natomiast tak w ogole, to mam nieco inny
postulat, choc naiwny i utopijny: moze by wreszcie, do (...) nedzy,
skonczyc z tym wylaczaniem i pozwolic ludziom normalnie pracowac? Albo
przynajmniej wyjasnic, czy i kiedy skoncza sie planowane na ten rok
upgrade'y, testy, instalacje UPS-ow, zmiany routerow, ..., ..., ...,
kladace cala Siec?

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler