Re: Lacza TPSA, w szczegolnosci LUBMAN (bylo: Dziwny traceroute i inne...)

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 18:50:25 MET

Witam

No dobra
Przyjmuje do wiadomosci ze mam stare informacje...
Ok
Zwracam honor, tyle ze tak naprawde to skad mamy brac aktualne informacje ?
Wszystko co wiemy to praktycznie informacje z mtr i traceroute...
Nie dziw sie ze po swojemu pewne rzeczy interpretujemy...
No i jesli jest ATM to ciekaw jestem czy i kiedy bede mogl od Polpaku
podciagnac 34Mbit/s
No i chyba nie wszystkie wezly sa na ATM ? (chcialbym sie mylic)

> Szkielet Polpak-T to ATM 155 Mb/s

Wiem tyle ze Lublin jest na 155, ale jak widac nie wystarcza toto...
Wracamy do tematu zapracowanych r1 i r2

> P.S. Masz szczescie ze nie piszesz ze wsztystko sie zbiega na Pieknej bo
> takim postanowilem z definicji nie odpowiadam - jesli po dwoch
> stwierdzeniach
> ktos ciagle pisze ta bzdure to znaczy ze nawet nie probowal mnie
> przeczytac
> i zrozumiec tylko woli poopieprzac :-)

Konrad
Cala sprawa nie jest jakimkolwiek personalnym atakiem na Twoja osobe.
Wierze ze ktos z decydentow w TPSA czyta te liste i wyciagnie odpowiednie
wnioski.

Pozdrawiam i przepraszam jak cos przekrecilem
(faktycznie moglo mi cos umknac)

--
Marcin Swietochowski
SafeNet s.c.