Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Piotr Wilkin (pwilkin_at_astercity.net)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 22:46:45 MET

"J.F." wrote:

> Hi, hi - rownie dobrze mozna by napisac ze zobacz ile ludzi
> przyjelo bez problemow twoje posty w CP1250, a ile je skrytykowalo.
> Uszczesliwianie 90% userow na sile ISO8859-2 nie ma wiekszego sensu :-)
>
> J.

Jakie 90% userów? Skąd ty takie liczby wynalazłeś, z kosmosu?
1. Nie wysyłam postów w CP1250. ;P
2. Nie powinno się wysyłać postów w CP1250, ale jest to tolerowane, gdyż
przynajmniej są tylko krzaczki na ą i ś, ale reszta jest do odczytania nawet w
tekstowych czytnikach, w przeciwieństwie do Unicode.
3. Większość Unixowych czytników potrafi obsługiwać ISO-8859-2. Potrafią to także
IE i NS. Nie widzę więc problemu z używaniem ISO, tym bardziej że jest to norma,
która jest przyjęta w polskim internecie. (wiem, wiem, niektórzy zaraz powiedzą
mi, że to żadna norma, tylko ktoś to sobie wymyślił. Kiedyś twierdzono, że Katyń
też ktoś sobie wymyślił [uwaga! nie chcę tu wkraczać na tematy polityczne - to
tylko porównanie]).

Pozdrawiam
Piotr Wilkin
pwilkin_at_astercity.net