Odp: Odp: HIS - Już jest OK !!

Autor: Wojciech Wrona (wojtas12_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 20:46:21 MET

Użytkownik <opo_at_friko6.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3870C4E6.A598DA8F_at_friko6.onet.pl...

> "czy jak jej tam..." lol
> najpierw troche poczytaj, a pozniej stawiaj serwer.

Wielkie dzieki ale gdybym wszystko wiedzial to nie mialbym sie o co pytac?

> Do niczego nie potzrebujesz domeny, sam numer wystarczy ale musi on byc
> wpisany w tpsa do revdnsu, inaczej kicha. Jezeli tpsa nie zapewnia rdns to
ten
> his jest totalnym nieporozumieniem!

Wiem ze sam numer wystarczy lecz chce miec domene z wiadomych powodow
dlatego o to sie bede staral. A teraz badz tak laskawy i wyjasnij o co
chodzi z revdns i co on daje? I dlaczego jest tak wazny w przypadku
stawiania servera e-mail ? O to caly czas mi chodzi...... no chyba ze
wczesniej nie zbyt jasno to sformulowalem!

Pozdrawiam
Wojciech Wrona
wojtas12_at_box43.gnet.pl