Re: Odp: HIS - Już jest OK !!

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Mon 03 Jan 2000 - 16:48:49 MET

> Opowiedz wszystko
> co wazne bo tez sie do tego przymierzam i mam zamiar serverek postawic wiec
> domena bedzie konieczna.

Do postawienia serwera nie jest potrzebna domena, ona moze tylko ulatwic.

> A i jeszcze pytanie do grupowiczow (moze ty tez bedziesz mogl na nie
> odpowiedziec) jak to jest z rejstracja tej domeny zwrotnej czy jak jej
> tam...

"czy jak jej tam..." lol
najpierw troche poczytaj, a pozniej stawiaj serwer.

> nie mam w tym
> doswiadczenia i nie wiem nawet co jest wymagane do takiego servera i
> dlaczego??

lol
Do niczego nie potzrebujesz domeny, sam numer wystarczy ale musi on byc
wpisany w tpsa do revdnsu, inaczej kicha. Jezeli tpsa nie zapewnia rdns to ten
his jest totalnym nieporozumieniem!

  opo