Odp: HIS - Już jest OK !!

Autor: Wojciech Wrona (wojtas12_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 20:34:29 MET

Użytkownik Hr Leon <HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MrFb4.8084$N3.182730_at_news.tpnet.pl...
> W upominku na Nowy Rok TPSA
> zmieniła mi przypisanego hosta
> do mojego IP na HIS'ie - tzn dali
> mi całkiem NOWY IP bez ŻADNEJ
> nazwy hosta

Jak to wyglada z tym hisem?
Masz zarejstrowana domene? A jezeli tak to jak wygladala procedura i
problemy z rejstracja.... trzeba bylo sie duzo cackac????? Opowiedz wszystko
co wazne bo tez sie do tego przymierzam i mam zamiar serverek postawic wiec
domena bedzie konieczna.

A i jeszcze pytanie do grupowiczow (moze ty tez bedziesz mogl na nie
odpowiedziec) jak to jest z rejstracja tej domeny zwrotnej czy jak jej
tam...
bo server e-mail'a tez zapewne bede mial i slyszalem ze cos takiego jest
konieczne.... na czym to polega i co jeszcze jest wymagane do servera
e-mail, prosze o w miare dokladny zarys kosztowy jak i czasu ktory musze
poswiecic w upraszaniu sie tpsa o rozne bzdurki bo nie mam w tym
doswiadczenia i nie wiem nawet co jest wymagane do takiego servera i
dlaczego??
Z gory dziekuje

Pozdrawiam
Wojciech Wrona