Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Tomek Kruk (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 22:03:47 MET

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl>, napisal:

>Wszyscy by byli szczęśliwsi, gdybyś wreszcie stracił już tą nadzieję i
>przestał pisać rozpaczliwe listy o telekomunikacji na pl.internet.polip.

Szanowny Panie Janie

Panskie spojrzenie na Internet zdecydowanie rozni sie od tego co widze
ja, ale widze ze brakuje Panu dobrej woli zeby to sobie nawet
wyobrazic.

Siedzi Pan w miejscu bedacym jednym z "centrow" polskiego netu, do
ICM-u kazdy chce miec dobre lacze rowniez i TPSA, dlatego tez nie
widzi Pan co sie dzieje "na dole"

Szkoda
Proponowalbym jednak od czasu do czasu pomyslec ze "rozpaczliwe posty"
maja swoja przyczyne

Mam nadzieje ze kiedys Pan usiadzie przed terminalem, zapusci ssh i
bedzie pisal na pamiec, z pojawiajacymi sie literami nawet i po
kilkudzeisieciu sekundach, a wtedy moze cos to Panu uswiadomi.

z powazaniem
Tomek Kruk
nick.futszak