Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 11:14:25 MET

 futszaK> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>, napisal:
> [...]

 futszaK> ja juz nie mam takiej nadzieji, ta firma to poprostu
 futszaK> beznadziejny przypadek, zreszta to ze nikt z powaznych nie
 futszaK> chcial jej kupic najlepiej o tym swiadczy...

Wszyscy by byli szczęśliwsi, gdybyś wreszcie stracił już tą nadzieję i
przestał pisać rozpaczliwe listy o telekomunikacji na pl.internet.polip.

pozdrowienia,
--J.