Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 23:15:49 MET

On Thu, 30 Dec 1999 02:00:12 +0100, Krzysztof Anton
<null_at_virtual.powernet.pl> wrote:

>Opoznienia sa przeogromne, szczegolnie sie to odczuwa przy sesjach
>interaktywnych SSH/TELNET.

 Ciekawe tylko czy w TPSA wiedza co to SSH/telnet... A moze oni takich
 przedpotopowych uslug tam nie uznaja? ;>>>

 Pozdrawiam przednoworocznie.

--
---------------------------[rekin_at_supersonic.plukwa.net]---
---[Burn! Burn! Yes, Ya gonna burn!!]----------------------