Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 13:36:44 MET

On 30 Dec 1999 15:35:01 GMT, Szymon Sokol wrote:
>Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote:
>: Zdaje sie, ze wszyscy z obecnych w tej dyskusji uwazaja lacze tpnetu w
>: swiat za najgorsze z mozliwych. To co ja mam powidziec, bedac skazany
>: na NASK i jego wyjscie w swiat poprzez pol34:
>: ----plonk.apk.net PING Statistics----
>: 100 packets transmitted, 62 packets received, 38% packet loss
[...]
>Przypadek. A dla porównania:
>www.cern.ch 2% 97 98 40 43 137

Chyba nie przypadek. POL34 posiada zapchane lacze do USA i dosc dobre
lacze do Europy [chyba nie calej]. TPSA lacza do sasiednich krajow
nie posiada.
A druga rzecz - NASK/POL34 ma chyba lepiej [?] skonfigurowane routery
i ping dziala na nich gorzej niz reszta uslug. W tepsie chyba lepiej
niz reszta.

J.