Re: Spam... i co potem?

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 13:41:26 MET

On 30 Dec 1999 23:57:49 GMT, Andrzej Bort <bort_at_ipartners.pl> wrote:
>dostał tego typu mail? Mnie to dziwi o tyle, że nie przyszło to
>w odpowiedzi na moją skargę, ale "samoistnie". Nic, tylko przyklasnąć
>(i mieć nadzieję, że takich rzeczy będzie więcej)...

Nie.
No i teraz najpierw będzie przychodził spam, na drugi dzień
mail z przepraszamy od admina, na trzeci przeprosiny od skruszonego
użytkownika-nadawcy spamu? :)
Nie, lepiej nie Andrzeju.

A niedługo po tym ktoś wpadnie na to, żeby
wysłać przeprosiny za spam, a w stopce umieścić
"Nie widziałeś jeszcze naszej oferty? Zajrzyj http://...".

--c