Re: konto friko WWW

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 12:16:35 MET

Pewnego dnia, a było to Thu, 30 Dec 1999 23:06:48 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <piasz_at_friko.onet.pl> i powiedziała:

>Kłaniam się.
>
>Może ktoś mi powie jak zlikwidować swoje konto na friko?
>Przez jakiś czas miałem problemy z otworzeniem swojej strony,
>I po kilku dniach wpadłem na genialny pomysł zarejestrowania nowego konta,
>Sądząc że zostało usunięte w czasie zmian na FrikoNecie, gdy już się
>uporałem, nazajutrz okazało się że serwer działa bez problemów, ale nowe
>konto zostało. Nie chciałbym zaśmiecać sieci.

Wstaw stronę z pornografią i donieś na siebie do administratora ;-)

        eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |        "Powiedziało gówno śliwie:
  <eloy_at_pawnhearts.eu.org>  |         - Spadnij, ja cię uszczęśliwię..."