konto friko WWW

Autor: Piaszczyński (piasz_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 00:06:48 MET

Kłaniam się.

Może ktoś mi powie jak zlikwidować swoje konto na friko?
Przez jakiś czas miałem problemy z otworzeniem swojej strony,
I po kilku dniach wpadłem na genialny pomysł zarejestrowania nowego konta,
Sądząc że zostało usunięte w czasie zmian na FrikoNecie, gdy już się
uporałem, nazajutrz okazało się że serwer działa bez problemów, ale nowe
konto zostało. Nie chciałbym zaśmiecać sieci.

;-(((.

oto adres starej strony:
http://priv1.onet.pl/su/piasz/index.html
( ta ma pozostać, choć nie wszystkim się podoba )

Krzysztof