Re: Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 09:20:21 MET

Witam

> podejrzewam ze moze chodzic o to, by klienci chcieli sie podlaczac
> do tpsa w lublinie a nie do lubmana lub innego operatora. tyle
> ze w samej sieci tpsa uslugi sa marnej jakosci, wiec osobiscie
> uwazam ze do tpsa mozna sie przypiac jesli faktycznie nie ma innej
> mozliwosci. np. przez modem z domu :(((((

z podlaczaniem do tpsa nie ma najmniejszych problemow
gorzej bedzie z reszta, nie zapominajcie o nowej spolce tepsy itd.

> szkoda ze netia jakos tak slabo dziala. gdyby oni i tpsa zaczeli sie bic
> o dostep do serwisow lubmana, sytuacja na pewno bylaby o wiele zdrowsza,
> a pieniadze by znalazly wlasciwe sobie miejsce.

wszystko z czasem
netia ???
hehehehehehehe
handlowcy netii juz pare razy mnie straszyli ze przyjda sprzedawac telefon,
potem isdn
potem isdn z telefonem itd....
zaden sie nie pojawil...
aha
kiedys chcialem sie skontaktowac z kims wladnym w celu porozmawiania o
callbacku
takiej spychologii nawet w tepsie nie widzialem...
totalny brak kompetencji...
ale ja nie o tym...

> to uwazam za praktyke monopolistyczna ze strony tpsa.

troche mocne slowa, ale masz duzo racji...
koniec koncow jestem przekonany ze predzej czy pozniej ktos wladny w tepsie
pojdzie po rozum do glowy
tam sie naprawde duzo zmienia, i to na lepsze...
oby....

--
Marcin Swietochowski
SafeNet s.c.