Re: Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 12:32:38 MET

Marcin Swietochowski wrote:

> wszystko z czasem
> netia ???
> hehehehehehehe
> handlowcy netii juz pare razy mnie straszyli ze przyjda sprzedawac telefon,
> potem isdn
> potem isdn z telefonem itd....
> zaden sie nie pojawil...
> aha
> kiedys chcialem sie skontaktowac z kims wladnym w celu porozmawiania o
> callbacku
> takiej spychologii nawet w tepsie nie widzialem...
> totalny brak kompetencji...

co do spychologii. w lublinie byla swego czasu komorka organizacyjna
netii
ktora wszystko co lokalne zalatwiala na miejscu. ale "geniusze" z netii
wpadli na "genialny" pomysl, by "genialnie" przeniesc wszystko do
stolicy.
wiec na miejscu zostali "genialnie" niekompetentni. dziadostwo.

> ale ja nie o tym...

> troche mocne slowa, ale masz duzo racji...
> koniec koncow jestem przekonany ze predzej czy pozniej ktos wladny w tepsie
> pojdzie po rozum do glowy
> tam sie naprawde duzo zmienia, i to na lepsze...
> oby....

zmienia sie ale jak dla mine zbyt powoli. glownie dlatego ze parasol
ochronny panstwa jest stanowczo zbyt skuteczny.