Seonet - idioci...?

Autor: Szymon Nitka (Sz.Nitka_at_atelier.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 01:38:44 MET

Cześć,

    Wybaczcie - ale właśnie mnie szlag trafił.

    Jest 1:24, już po drugim dniu świąt.

    I oto firma Seonet - po raz drugi w ciągu trzech dni zasypuje wszystkie
używane przez mnie i moich klientów adresy życzeniowym spamem.

    Nigdy w życiu z firmą nie korespondowałem, jednego z adresów użyłem
raptem dwa, trzy razy na newsach - więc postępowanie Seonetu wygląda na
zwykły, bezmyślny, _durny_ spam:

    - po pierwsze z powodu pochodzenia adresów (Usenet),
    - po drugie z powodu dwukrotnego ich wykorzystania w tym samym celu,
    - po trzecie z powodu mało sensownego wysyłania w tak wyjątkowe święta
      życzeń do mnie, zupełnie im obcego.

    W związku z powyższym proszę szanowną firmę Seonet Polska - brak imienia
i nazwiska wysyłającego w liście - o pisemne przeprosiny na łamach dowolnej
z grup dyskusyjnych w hierarchii pl.

    Do wiadomości: info_at_seo.pl, info_at_seonet.pl.

    Pozdrawiam
    Szymon Nitka

--
[ atelier.pl ] - reklama w sieci internet - [ http://atelier.pl/ ]